Att kräkas i direktsändning…

För de av er som lyckats undvika detta klipp så kommer det här, en av TV4:s programledare kräks i direktsändning. Kan mycket väl förstå att hon kräks, jag mår illa bara jag ser nån av de extremt irriterande spelprogrammen de kör numera. Ännu mer illa mår jag av att folk tydligen går på bluffen och verkligen tror att det är en tävling och inte rent lotteri. Sen att det inte finns någon som helst kontroll över vart pengarna går eller hur stor del som delas ut i vinster gör mig ännu mer illamående…

Men tydligen finns det gott om lättlurade för annars skulle man väl inte sända sån här skit?

I vilket fall så får man ju berömma tjejen för att hon tappert tjattrar vidare!

En kommentar till Att kräkas i direktsändning…

  1. Josef Boberg skriver:

    Hejsan,

    Dina uttryckta meningar: ”Men tydligen finns det gott om lättlurade för annars skulle man väl inte sända sån här skit? I vilket fall så får man ju berömma tjejen för att hon tappert tjattrar vidare!” – slut citat. Mitt i prick i båda fallen – i mitt mer än 66-åriga perspektiv sett.

    Dock – tjattrerskan visar också prov på hur en biologisk intellektuell MASKIN kan fungera. Hon mår bokstavligt talat skit – och ändå smilar och ler hon – som om hon vore näst intill lycklig och glad. Tala om schizofrent (schizofren-etiskt = själssjukdom kännetecknad av främlingsskap och personlighetsklyvning) budskap till publiken, kanske…🙂

    Hur kan en sådan publik vara beskaffad – tror Du ?

    Ha det…
    vännen Josef

Kommentera

