Lite förskräcklig men klassisk pop så här i vintermörkret?

Ibland när man sitter och kollar lite videos så hamnar man väldigt fel och sen kan man liksom inte sluta… Här kommer lite klassiska popvideor som är så fruktansvärda att de nästan blir bra.😀

Först upp en video som om jag minns rätt faktiskt spelades in i sverige, tyska Rollergirl med Close to you:

Bilen som är med i videon lånades faktiskt av en snubbe på Österlen.

Nästa video är sveriges egna barbie, Victoria Silvstedt med Rocksteady love:

Märkligt nog blev flera av hennes låtar stora hits och spelades ett tag överallt…

På tal om barbie, vi får ju inte glömma en av de värsta sånger någonsin, Aqua med Barbie Girl:

Denna sång höll på att driva mig till komplett vansinne! Jag är övertygad om att antalet massmördare och psykopater mångdubblades under den tid denna låt spelades dag o natt…

Nej, nästa gång jag postar musikvideo så lovar jag att det blir nåt man kan lyssna på…😀

Kommentera

